Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3276/
|
|
| Title |
Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя
|
|
| Creator |
Заброцький, М. М.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність. |
|
| Publisher |
Київ
|
|
| Date |
2006
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3276/1/4.pdf
Заброцький, М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (8). pp. 259-266. |
|