Особливості самоставлення педагогів-початківців
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3284/
|
|
| Title |
Особливості самоставлення педагогів-початківців
|
|
| Creator |
Заброцький, М. М.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації.
|
|
| Publisher |
Київ: Логос
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3284/1/12.pdf
Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). pp. 89-92. |
|