Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3464/
|
|
| Title |
Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії
|
|
| Creator |
Якса, Н. В.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3464/1/15_47_.pdf
Якса, Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 76-80. |
|