Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3810/
|
|
| Title |
Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
|
|
| Creator |
Радишевська, М. М.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
У статті розглядаються зміни у філософії освіти та їх вплив на процес навчання у вищих навчальних закладах України. З’ясовується ступінь розробленості проблеми формування інтерактивної компетентності у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовується необхідність формування даної компетентності. Вивчається рівень професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей на сучасному етапі.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3810/1/Vip_48_24.pdf
Радишевська, М. М. (2009) Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 116-119. |
|