Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3834/
|
|
| Title |
Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту
|
|
| Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
| Subject |
PE English
|
|
| Description |
У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3834/1/Vip_48_47.pdf
Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 215-220. |
|