Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4085/
|
|
| Title |
Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів
|
|
| Creator |
Кантур, К. О.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Стаття висвітлює питання, пов’язані з функціонуванням евфемізмів та їх прагматичними завданнями в політичному комунікативному просторі, шляхом визначення соціальних та політичних факторів, що обумовлюють поновлення евфемістичного простору новими одиницями для створення позитивного іміджу, а також аналізу концептуально-семантичних і прагматичних особливостей евфемізмів у різних типах дискурсу.
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4085/1/Vip_49_28.pdf
Кантур, К. О. (2010) Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 141-144. |
|