Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4245/
|
|
| Title |
Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності
|
|
| Creator |
Котова-Олійник, С. В.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4245/1/vip50_4.pdf
Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 17-21. |
|