Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/4654/
|
|
| Title |
Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів
|
|
| Creator |
Карплюк, С. О.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті проаналізовано роль мотиваційного компонента щодо використання ідей колективного навчання у професійно-педагогічній діяльності вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів . Досліджено мотиви, які спонукають педагогів до використання взаємонавчання. Наведено статистичні дані оцінювання мотиваційної сфери вчителів інформатики в ході його застосування.
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/4654/1/vip_54_12.pdf
Карплюк, С. О. (2010) Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 54-57. |
|