Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5199/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання
|
|
| Creator |
Колос, К. Р.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти.
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5199/1/vip55_23.pdf
Колос, К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 112-115. |
|