Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5266/
|
|
| Title |
Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі
|
|
| Creator |
Піжук, Ю. М.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу.
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5266/1/vip_57_29.pdf
Піжук, Ю. М. (2011) Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 139-142. |
|