Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5831/
|
|
| Title |
Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу
|
|
| Creator |
Коновальчук, М. І.
|
|
| Subject |
PE English
|
|
| Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5831/1/155-157.pdf
Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 155-157. |
|