Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/5956/
|
|
| Title |
Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії
|
|
| Creator |
Саух, П. Ю.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.
|
|
| Publisher |
Вінниця
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/5956/1/model_polikultural_science.pdf
Саух, П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка (4). pp. 35-43. |
|