Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/6777/
|
|
| Title |
Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності
|
|
| Creator |
Плахотнюк, Н. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.
|
|
| Publisher |
Херсон: РІПО
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/6777/1/10pnpkni.pdf
Плахотнюк, Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). pp. 154-161. |
|