Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/6778/
|
|
| Title |
Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності
|
|
| Creator |
Плахотнюк, Н. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
У статті розглядаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Розкрито зміст мотиваційного, когнітивно-операційного, креативного та рефлексивного компонентів готовності. Висвітлені результати констатувального експерименту та доведена необхідність впровадження навчально-ігрового проектування в професійну підготовку майбутніх учителів.
|
|
| Publisher |
Слов’янськ : СДПУ
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/6778/1/10pnpktp.pdf
Плахотнюк, Н. П. (2010) Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету. Ч. II. (5). pp. 181-191. |
|