Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/6781/
|
|
| Title |
Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування
|
|
| Creator |
Плахотнюк, Н. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
У статті подаються результати апробації технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Розглядаються можливості навчально-ігрового проектування у формуванні готовності студентів до інноваційної діяльності на основних етапах підготовки. Навчально-ігрове проектування виступає ефективним засобом підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Проведено аналіз рівня готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності до та після формувального етапу експерименту.
|
|
| Publisher |
Умань : ПП Жовтий О.О.
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/6781/1/11pnpetp.pdf
Плахотнюк, Н. П. (2011) Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Частина 2 (4). pp. 112-120. |
|