Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/6962/
|
|
| Title |
Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки
|
|
| Creator |
Карпенко, Є. М.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
В статті визначаються та обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор аналізує поняття критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно–аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки.
|
|
| Publisher |
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/6962/1/11kemktp.pdf
Карпенко, Є. М. (2011) Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці”. pp. 50-55. |
|