Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7149/
|
|
| Title |
Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь
|
|
| Creator |
Карпенко, Є. М.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.
|
|
| Publisher |
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
english |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7149/1/11kempkm.pdf
Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. pp. 60-61. |
|