Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7313/
|
|
| Title |
Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз
|
|
| Creator |
Єрмакова, С. С.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг, щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів; молодих фахівців – випускників навчальних закладів; роботодавців – безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7313/1/vip_59_10.pdf
Єрмакова, С. С. (2011) Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 47-51. |
|