Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/7323/
					 | 
		|
| Title | 
															Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування  навчальних технологій
					 | 
		|
| Creator | 
															Романова, Г. М.
					 | 
		|
| Subject | 
															L Education (General)
					 | 
		|
| Description | 
															У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.
					 | 
		|
| Date | 
															2011
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/7323/1/vip_59_20.pdf
					 Романова, Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). pp. 93-97.  | 
		|