Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7452/
|
|
| Title |
Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту
|
|
| Creator |
Гагіна, Н. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті висвітлено роль міжособистісного аспекту педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. Педагогічний діалог розглядається як умова і одночасно спосіб розвитку таких професійно важливих для конструктивного вирішення конфліктів особистісних якостей майбутніх менеджерів, як толерантність та емпатійність. Визначено основні принципи побудови діалогічної взаємодії у педагогічному процесі. Зроблено висновок, що використання діалогу в процесі навчання конструктивному вирішенню конфліктів стимулює самопізнання і саморозвиток студентів.
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7452/1/61%2B%2B12.pdf
Гагіна, Н. В. (2012) Міжособистісний аспект педагогічного діалогу в підготовці майбутніх менеджерів до конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 65-69. |
|