Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/7470/
|
|
| Title |
Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти
|
|
| Creator |
Коломієць, Л. І.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
В статті проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення змісту та особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів до забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасних парадигм освіти (особистісно орієнтованої, компетентнісної, акмеологічної, синергетичної). Зроблено висновок, що виокремлені парадигми дозволяють конкретизувати суть фахової підготовки майбутніх вчителів початкових класів в контексті сучасної філософії освіти, скорегувати її зміст, напрямки та окремі аспекти на рівні педагогічної технології, а також сформувати достатній творчий рівень їх особистісно-професійної компетентності для забезпечення наступності навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/7470/1/61%2B%2B29.pdf
Коломієць, Л. І. (2012) Підготовка вчителя початкових класів до забезпечення наступності навчання в контексті сучасних парадигм освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 149-153. |
|