ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8539/
|
|
| Title |
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
|
|
| Creator |
Підгурська, В. Ю.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Оволодіння педагогічною діяльністю і формування готовності до неї можливі тільки за умови взаємопроникнення й взаємообумовленості теорії і практики. Важливою складовою професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи є, на нашу думку, педагогічна практика.
|
|
| Publisher |
– Бердянськ: БДПУ
|
|
| Date |
2006
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8539/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
Підгурська, В. Ю. (2006) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченій пам'яті М.О.Корфа "1 Корфівські педагогічні читання". pp. 59-61. |
|