ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8648/
|
|
| Title |
ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ
|
|
| Creator |
Дідківська, Т. В.
|
|
| Subject |
Q Science (General)
|
|
| Description |
Як дієвий засіб поєднання логічного та історичного в курсі теорії чисел розглядаються історичні задачі. Це задачі, запропоновані видатними математиками і збережені історією. Саме такі задачі пов’язують логічне та історичне, оскільки передбачається знайомство з діяльністю автора задачі, його способом розв’язання, власне розв’язання, а це сприяє набуттю логічної компетентності. Запропоновано систему визначних історичних задач для вивчення розділу "Теорія конгруенцій", що є складним з точки зору логічних обґрунтувань. Наводяться їх розв’язання різними методами. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8648/1/20.pdf
Дідківська, Т. В. (2012) ЛОГІЧНЕ ТА ІСТОРИЧНЕ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОРІВНЯНЬ В КУРСІ ТЕОРІЇ ЧИСЕЛ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 110-114. |
|