ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8672/
|
|
| Title |
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ |
|
| Creator |
Падалко, А. М.
Падалко, Н. Й. |
|
| Subject |
Q Science (General)
|
|
| Description |
У cтатті досліджено основні педагогічні шляхи формування навчально-пізнавальної активності при підготовці майбутніх інженерів-електриків. Використовуючи психолого-педагогічні підходи до активізації формування навчально-пізнавальної активності майбутніх інженерів-електриків, авторами розроблено електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни "Математичні задачі електропостачання". Аналіз результатів проведеного педагогічного дослідження дав змогу визначити позитивні якісні зміни у рівнях навчально-пізнавальної активності при засвоєнні як спеціальних, так і математичних знань, на які вплинуло використання інформаційно-комунікаційних технологій. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8672/1/22.pdf
Падалко, А. М. and Падалко, Н. Й. (2012) ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕЛЕКТРИКІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр.120-124. |
|