КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8685/
|
|
| Title |
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ |
|
| Creator |
Везетіу, К. В.
|
|
| Subject |
Q Science (General)
|
|
| Description |
У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково- методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8685/1/35.pdf
Везетіу, К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 181-186. |
|