Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8816/
|
|
| Title |
Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування
|
|
| Creator |
Мирончук, Н. М.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.
|
|
| Publisher |
Київ-Вінниця
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8816/1/%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%93%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD_%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D1%85.%20%D0%B4_%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD..pdf
Мирончук, Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). pp. 129-132. |
|