Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8905/
|
|
| Title |
Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США
|
|
| Creator |
Лук’янчук, С. Ф.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і програми на всіх етапах середньої школи США. |
|
| Publisher |
Умань : ПП Жовтий
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8905/1/%D0%BB%D1%83%D0%BA2.pdf
Лук’янчук, С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. pp. 110-115. |
|