Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9002/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів
|
|
| Creator |
Підлужна, Г. В.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.
|
|
| Publisher |
— Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2010-03-30
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9002/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B0%20%D0%93.%202010.pdf
Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). |
|