ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9176/
|
|
| Title |
ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) |
|
| Creator |
Сейко, Н. А.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті з’ясовано сутність явища доброчинності як провідника соціалізації дітей шкільного віку у ХІХ – на початку ХХ століття у сфері освіти України. Представлено суб’єктну структуру доброчинної підтримки дітей шкільного віку у досліджуваний період; спроектовано загальну модель розвитку доброчинності протягом 1803-1917 рр. Обґрунтовано взаємозв’язок традиційних складових соціалізації особистості дитини шкільного віку та доброчинної підтримки її соціалізації в історії освіти України.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9176/1/8%5Ds.pdf
Сейко, Н. А. (2012) ДОБРОЧИННІСТЬ ЯК ПРОВІДНИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 53-58. |
|