Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9208/
|
|
| Title |
Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах
|
|
| Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.
|
|
| Publisher |
Харків: Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9208/1/10tskepn.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). pp. 130-136. |
|