Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9209/
|
|
| Title |
Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами
|
|
| Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації.
|
|
| Publisher |
Чернівці : Книги-ХХІ
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9209/1/10tskeso.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). pp. 134-138. |
|