Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9210/
|
|
| Title |
Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення
|
|
| Creator |
Топачевський, С. К.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.
|
|
| Publisher |
Київ : Видавничий центр КНЛУ
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9210/1/10tskrso.pdf
Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). pp. 124-129. |
|