ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT'')
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9234/
|
|
| Title |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT'') |
|
| Creator |
Велішаєва, С. Е.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розвинуто традиційний опис просодичного вираження радості в англійській сценічній мові та розроблено інтонаційні портрети кожного з досліджених сценічних діалогів. Висловлено думку, що просодія є важливим механізмом формування та передачі емоцій радості, психологічного впливу реплік сценічних діалогів. Серед акустичних ознак, найбільш чітко диференціюючих емоцію радості в сценічних діалогах, виділено тональний контур реплік, характер руху частоти основного тону протягом шкали висловлення. Виявлено, що велике значення для ідентифікації типів радості мали також зміна темпу, гучності вимови. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9234/1/48.pdf
Велішаєва, С. Е. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). pp. 225-228. |
|