Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9559/
|
|
| Title |
Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів
|
|
| Creator |
Підгурська, В. Ю.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9559/1/14.pdf
Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 65-69. ISSN 2076-6173 |
|