ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9565/
|
|
| Title |
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ |
|
| Creator |
Ткаченко, В. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9565/1/20.pdf
Ткаченко, В. В. (2013) ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 95-98. ISSN 2076-6173 |
|