Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX.
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9611/
|
|
| Title |
Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX.
|
|
| Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій.
|
|
| Publisher |
К.: Логос
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9611/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA%20%D0%86.%D0%9B.%201.pdf
Білюк, І. Л. (2012) Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова. pp. 60-67. |
|