ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9760/
|
|
| Title |
ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ'' |
|
| Creator |
Калушка, В. П.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника). |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9760/1/17.pdf
Калушка, В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 89-92. ISSN 2076-6173 |
|