ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9806/
|
|
| Title |
ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ
|
|
| Creator |
Гаращук, К. В.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9806/1/50.pdf
Гаращук, К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 260-264. ISSN 2076-6173 |
|