МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/9848/
|
|
| Title |
МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
|
| Creator |
Кубрак, С. В.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools |
|
| Description |
У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/9848/1/16.pdf
Кубрак, С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 93-97. ISSN 2076-6173 |
|