Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10024/
|
|
| Title |
Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи
|
|
| Creator |
Халін, В. В.
|
|
| Subject |
AZ History of Scholarship The Humanities
|
|
| Description |
У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10024/1/%D0%A5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD.pdf
Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). pp. 12-16. |
|