ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10286/
|
|
| Title |
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
|
| Creator |
Гуманкова, О. С.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземної мови. Зокрема, визначено види диференціації, які автор вважає перспективними для впровадження вчителями з метою оптимізації навчально-виховного процесу, висвітлено практичні шляхи їх реалізації та аспекти інтеграції у методичний контекст уроків іноземної мови. Конкретизовано послідовність дій вчителя у процесі здійснення підходу та організації диференційованого навчання. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10286/1/7.pdf
Гуманкова, О. С. (2013) ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 38-41. ISSN 2076-6173 |
|