ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10309/
|
|
| Title |
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА |
|
| Creator |
Самойленко, Ю. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя – філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб- завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб- завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10309/1/25.pdf
Самойленко, Ю. П. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 132-135. ISSN 2076-6173 |
|