Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування)
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10586/
|
|
| Title |
Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування)
|
|
| Creator |
Недашківська, Т. Є.
|
|
| Subject |
Ukrainian
|
|
| Description |
У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій
|
|
| Publisher |
Вісник НАДУ
|
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10586/1/%D0%95%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97.doc
Недашківська, Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони (3). pp. 119-125. |
|