РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10643/
|
|
| Title |
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM
|
|
| Creator |
Гаманюк, В. А.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності (Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань та навичок іншомовного навчання. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10643/1/12.pdf
Гаманюк, В. А. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 71-75. ISSN 2076-6173 |
|