МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/10669/
|
|
| Title |
МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
|
| Creator |
Шиян, Т. В.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/10669/1/34.pdf
Шиян, Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 198-202. ISSN 2076-6173 |
|