Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11080/
|
|
| Title |
Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів
|
|
| Creator |
Ленчук, І. Г.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11080/1/13.pdf
Ленчук, І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 69-73. ISSN 2076-6173 |
|