Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11168/
|
|
| Title |
Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама
|
|
| Creator |
Денисевич, О. В.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами
|
|
| Publisher |
Переяслав-Хмельницький: ПП "СКД"
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11168/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9E._%D0%92..pdf
Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. pp. 100-106. |
|