Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11171/
|
|
| Title |
Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)
|
|
| Creator |
Денисевич, О. В.
Недашківська, Т. Є. |
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики
|
|
| Publisher |
К.: КНУКіМ
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11171/1/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9_%285%29.pdf
Денисевич, О. В. and Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. pp. 270-276. |
|