Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11373/
|
|
| Title |
Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
|
|
| Creator |
Русецька, О. Б.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
|
|
| Publisher |
КНУКіМ
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11373/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf
Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. pp. 306-311. |
|