Структура художнього світу в новелі Томаса Манна «Смерть у Венеції». Інтелектуалізм у літературі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11576/
|
|
| Title |
Структура художнього світу в новелі Томаса Манна «Смерть у Венеції». Інтелектуалізм у літературі |
|
| Creator |
Бондаренко, Г. Ф.
|
|
| Subject |
PN Literature (General)
|
|
| Description |
Однією з найважливіших категорій у творчості Томаса Манна (1875 – 1955) була категорія культури взагалі та мистецтва зокрема. Стихія духовного життя стає улюбленим об’єктом зображення в його творах і головним питанням у теоретичних працях.
|
|
| Publisher |
Вид-во "Полісся"
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11576/1/%D0%86%20%285%29.pdf
Бондаренко, Г. Ф. (2014) Структура художнього світу в новелі Томаса Манна «Смерть у Венеції». Інтелектуалізм у літературі. In: Г.Ф. Бондаренко. Літературознавчі проспекції: компаративістська генологія. «Бібліотека кафедри теорії та історії світової літератури НН ІФЖ ЖДУ ім. І. Франка» . Вид-во "Полісся", pp. 35-43. ISBN 978-966-655-726-4 |
|